onsdag 28. mars 2012

A shade of grey...

Etter leilighetskjøpet i går sitter jeg igjen med tusen millioner tanker i hodet, blir det for dyrt for meg? Kommer jeg til å klare meg på egenhånd som leilighetseier? Får jeg aldri mer råd til øl på byen eller nye sko? Blir det slutt på å kjøre taxi? Må jeg kun kjøre kollektivt nå?
Det jeg iallefall er sikker på er at leiligheten er kjøpt og at det sikkert kommer til å gå bra. Det som iallefall er skråsikkert er at det skal males, masse maling! Norgesfargen "Caffe Latte" passer meg midt bak, det samme gjør den lilla veggen på kjøkkenet..... Så jeg har funnet frem fargekartene igjen, etter tre år i en helhvit leilighet er jeg klar for farger igjen, jeg er klar for the dark side...
Jeg legger ut noen bilder som inspirerer meg til hvordan jeg skal ha det hjemme hos meg








4 kommentarer:

  1. Haha! Det første Kim gjorde da jeg flyttet ut var å male stua grå ;)
    Hadde hørt at det var in :)
    Men bildene er veeeeldig stilige da!

    SvarSlett
  2. He he he, kanskje han og jeg har samme smak da :) Jeg synes det er fint iallefall :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Når jeg også en dag får meg ny og fin leilighet skal jeg også male i slike farger.. Bare jeg får med meg mannen på det!
    Kjør på, det blir knall fint. Og jeg gleder meg til å komme på besøk!!!!:D Hvis jeg får komme... ;)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig Kristin! Du er selvskreven gjest!

    SvarSlett