fredag 30. mars 2012

See you in court!

Har i dag signert kjøpskontrakt på leiligheten. Ei hel blekke å lese igjennom, paragrafer, vedtekter og tanta til Hepstars. Jeg føler jeg burde vært høgskoleutdannet for å forstå alt det her, ja og ha sier jeg, og så signerte jeg. På slutten informerte megler om klagemuligheter og diverse. Så kommer tankene i etterkant, hva i helsike er det jeg har signert på? Det hadde kanskje vært en ide å lese skikkelig igjennom dette Bjørn Stian! Men slik er det altså når man stoler blindt på folk. Jeg regner jo selvfølgelig at alt er i orden :) På vei hjem tenkte jeg på om vi hadde hatt amerikanske tilstander her i landet, jeg kunne jo blitt saksøkt for mindre! Eller at jeg kan saksøke selger, see you in court liksom! Jeg får bare stole på mannen fra Krogsveen!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til innflyttnings fest :)))

    SvarSlett
  2. Å, jeg!

    Ps: skru av den derre kontroll ord greia, på kommentarer! Blir snart sprø!!!!

    SvarSlett