mandag 23. april 2012

Let the game begin

I dag var endelig dagen for overtagelse av leiligheten min kommet! Jeg har gått og trippet på jobb i hele dag. 15.30 overtok jeg, 16.00 var tidligere eier ute av gården og 16.05 satte jeg i gang. Har heldigvis hatt besøk og god hjelp av min flinke far og vi har fått gjort en hel del! Første strøk på stua er unnagjort og gulvet fikk også en omgang!
Naboene var så begeistret for min inntreden gå Grünerløkka at de tilogmed sendte et korps for å spille 17 Mai sanger! For en varm velkomst :)
Skal prøve å holde dere oppdatert på oppussingen videre, her følger iallefall noen "før og etter bilder"

Slik så det altså ut før det braket løs



Jeg har leilighet med rosett. Lucky me!



Fargene jeg skal bruke



Litt synd å bruke de fine spisestuestolene mine til malingsarbeid! Men jeg er forsiktig



Store forandringer! I love it!



Er takknemlig for at jeg har en far med ti tommeltotter som trår til! Men vi fikk gjort mye i ettermiddag



I morgen er en ny dag med mer oppusing!
Følg livet videre i Bjørnehiet :)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se flere bilder BS! :)) Kommer til og bli super flott! Bare og invitere på vafler nå :P Klemmer fra Menig Hallberg

    SvarSlett
  2. Okai, den grønne (?) fargen skremmer iallefall livet av meg, men jeg gleder meg til å se fortsettelsen :)

    SvarSlett